Nadzieja?

Były dwie siostry: Noc i Śmierć,

Śmierć większa, a Noc mniejsza,

Noc była piękna jak sen a Śmierć,

Śmierć była jeszcze piękniejsza

Konstanty Ildefons Gałczyński

 

Od kilku tygodni szukałam odpowiednich słów, aby wrazić myśli towarzyszące mi na co dzień. Zwykle nie miałam z tym problemu, chociaż ostatnimi czasy coś mnie blokuje.

Nastąpił moment kumulujący wszystkie myśli. Podsumowujący je, więc to dopiero początek.

Uświadomiłam sobie kogo i czego brakowało w moim życiu. Wystarczyło jedno wydarzenie po którym, nadal nie mogę się otrząsnąć. Wspomnienia powróciły ze zdwojoną siłą, a do tego jeszcze ta deszczowo-depresyjna pogoda…

Jedna zapomniana rzecz, która tyle mogła zmienić.

Prawie dwa i pół roku.

Może jest jeszcze nadzieja?

.

.

.

.

Będzie dobrze.

MUSI.

Dodaj komentarz