Podsumowanie #2017

Dziś żegnamy 2017 rok z myślą, że nadchodzący będzie lepszy!

Od ostatniego posta minął ponad miesiąc. Taka przerwa była bardzo potrzebna. W sumie grudzień był czasem podsumowań harcersko – życiowo – blogowych.

Ułożyłam roczny plan wpisów.

Podjęłam kilka ważnych decyzji.

Pierwszy raz w życiu wypisałam na kartce swoje postanowienia noworoczne! Chociaż w sumie… nie nazwała bym ich „postanowieniami”. Przypomina to bardziej plan, co chciała bym w tym roku zrobić/dokończyć, jak chcę działać.

Jedne z ważniejszych:

  • zamknąć próbę na Harcerkę Rzeczpospolitej, da się zrobić tylko chyba musiała bym zmienić jedno zadanie. Chyba od miesiąca szukam jakiegoś zamiennika żeby nie pisać do opiekunki próby bez propozycji zamiennika.
  • Po wakacjach (może wcześniej) otworzyć próbę podharcmistrzowską – oczywiście najpierw muszę znaleźć opiekuna!
  • Ułożony plan wpisów (wspomniany wcześniej), na aż 53. tygodni!
  • Zdać sesję w pierwszym terminie. (To takie moje malutkie marzenie.)

Zaznaczam, że wszystkie postanowienia wypisane w moim „magicznym” zeszycie są wykonalne, a ich zrealizowanie może jedynie zależeć od okoliczności jakie nadchodzący rok przyniesie.

Iść do przodu, nie oglądając się za siebie.

Szczęśliwego Nowego Roku!

***

Jest dobrze, a mój przyboczny w końcu jest pełnoprawnym wędrownikiem! Chwalę się tym na cały świat, niech wiedzą wszyscy!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Do zobaczenia wkrótce!

.

.

.

 

W nowym wydaniu?

 

Dodaj komentarz